primAssistanceLogoMotto

Termeni și condiții

1. Introducere

2. Datele dvs. cu caracter personal

3. Reguli privind utilizarea site-ului

4. Încheierea contractului

5. Prețul produselor. Plată. Livrare

6. Dreptul de retragere \ retur

7. Politica cookie

8. Proprietate intelectuală

9. Politica de confidențialitate

10. Clauze finale

1. INTRODUCERE

Mulțumim pentru interesul față de compania, pachetele de produse si serviciile comercializate de compania noastră, prin intermediul site-ului nostru.

Vă rugăm să citiți acest document cu atenție. Acest document (denumit în continuare „Prezentul document”, „Contractul” sau „Termenii și Condițiile”) reprezintă condițiile utilizării site-ului www.primassistance.ro (denumit în continuare „Site-ul”) și condițiile plasării de comenzi de pachete de produse si servicii prin intermediul site-ului. Prin navigarea pe site-ul nostru sau prin plasarea unei comenzi sunteți de acord cu Termenii și Condițiile descrise mai jos. Acest document reprezintă o convenție legală – un contract între dumneavoastră și noi. Vă rugăm să citiți și Politica noastră de confidențialitate și Politica privind utilizarea modulelor cookie, înainte de a naviga pe site sau a plasa o comandă. Dacă nu sunteți de acord cu acești Termeni sau cu Politicile indicate mai sus, vă rugăm să nu utilizați site-ul.

PREZENTUL CONTRACT. OBLIGATIVITATE. CONTACT

Caracter obligatoriu. Înțelegeți că atât prezentul contract, cât și toate politicile la care acesta face referire (e.g., Politică de confidențialitate, Politică privind utilizarea modulelor cookie) au caracter obligatoriu față de dvs. Prin navigarea pe site-ul nostru sau prin plasarea unei comenzi, vă luați angajamentul de a respecta prezentul contract și politicile indicate.

 Modificări și actualizări. Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând și fără notificare prealabilă acești Termeni. Comenzii dumneavoastră i se vor aplica termenii care sunt în vigoare la momentul plasării comenzii. Accesând site-ul nostru veți găsi cea mai recentă versiune a Termenilor.

 Contact. Dacă aveți întrebări sau neclarități, ne puteți contacta cu încredere la dispo[at]primassistance.ro sau prin apelarea nr. de telefon SOS: 0799.200.100 și o să vă răspundem în cel mai scurt timp.

CINE SUNTEM?

Site-ul www.primassistance.ro aparține S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L., societate de naționalitate română cu sediul social în Timisoara, str. Calan, nr.28, judet Timis, înmatriculată în Registrul Comerțului Timis sub nr. J35/884/2021, având codul fiscal 37671900, e-mail dispo[at]primassistance.ro.

Suntem o companie care ne ocupăm cu vânzarea de pachete de produse si servicii anexe pentru transporturi terestre.

2. DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL

Site-ul prelucrează date cu caracter personal furnizate de dvs.. Ne-am luat angajamentul să respectăm legislația națională și europeană privind protecția datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.

Prin vizitarea și/sau utilizarea site-ului, plasarea de comenzi sau prin interacțiunea cu noi prin orice metodă și/sau orice mijloc de comunicare la distanță, sunteți de acord cu prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal astfel cum am descris în Politica de confidențialitate.

Declarați, totodată, că toate datele personale și informațiile transmise către noi sunt corecte. În măsura în care datele nu vă aparțin, declarați că ați obținut acordul scris și prealabil al persoanei vizate ale cărei date le transmiteți către noi sau declarați că transmiteți datele în baza altui temei legal conform Regulamentului (UE) nr. 679/2016.

Este posibil să colectăm informații prin module cookie sau alte tehnologii similare, precum adresa IP, detalii privind navigatorul sau dispozitivul utilizat. Dacă doriți să aflați mai multe informații, vă recomandăm să accesați și să parcurgeți Politica noastră privind utilizarea modulelor cookie.

ELIGIBILITATE

Pentru a putea plasa în mod legal o comandă de pachete de produse si servicii pe site-ul nostru trebuie (1) să aveți peste 18 ani și/sau capacitate deplină de exercițiu; (2) să fiți de acord cu prezentul Contract și (3) să ne furnizați informații de  identitate și de contact reale, complete și actualizate.

Vânzarea către minori. Site-ul nu vinde pachete de produse si servicii către minori. Dacă aveți sub 18 ani, vă rugăm să apelați la un părinte/tutore pentru a plasa comanda în numele dvs. sau pentru a autoriza plasarea unei comenzi.

3. REGULI PRIVIND UTILIZAREA SITE-ULUI

Reguli. Prin accesarea, vizitarea, plasarea unei comenzi sau desfășurarea oricărei alte activități pe site-ul nostru, promiteți să respectați următoarele reguli: 

1. Veți folosi acest site exclusiv pentru efectuarea comenzilor legitime sau pentru informare;

2. Nu veți efectua nicio comandă falsă sau frauduloasă, în caz contrar ne rezervăm dreptul de a anula comanda și informa autoritățile competente sau a ne adresa justiției pentru recuperarea oricăror prejudicii cauzate;

3. Veți furniza informații reale, exacte, complete și actualizate;

4. Veți respecta drepturile de proprietate intelectuală cu privire la orice element regăsit pe acest site.

5. Nu veți desfășura niciun fel de acțiune care ar putea aduce orice fel de prejudiciu site-ului nostru, în caz contrar ne rezervăm dreptul de a ne adresa justiției pentru recuperarea oricăror prejudicii cauzate.

Consecințe. Ne rezervăm dreptul de a bloca accesul oricărui utilizator care încalcă regulile de mai sus, de a anula comenzile, de a sesiza autoritățile competente pentru tragerea la răspundere administrativă/penală a oricăror fapte antisociale și de a ne adresa justiției pentru recuperarea în integralitate a oricăror prejudiciilor cauzate, prezente sau viitoare, inclusiv beneficiile nerealizate și cheltuielile de judecată (inclusiv onorariile avocaților).

4. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI

Data încheierii contractului. Contractul dintre dvs. și noi se încheie în momentul în care comanda dvs. va fi acceptată în mod expres de noi.

Protecție. În măsura în care nu vom accepta comanda, dar dvs. v-au fost retrase sume de bani, vom proceda la rambursarea acestor sume în cel mai scurt timp.

Decizia ne aparține. Ne rezervăm dreptul de a decide, în mod unilateral și fără a preciza motivul, încheierea sau nu a unui contract de vânzare. Nu vom avea nicio răspundere față de dvs. în situația în care refuzăm să dăm curs unei comenzi. Dreptul de proprietate asupra produselor se va transfera către dumneavoastră numai după ce ați realizat plata tuturor sumelor datorate pentru produse.

5. PREȚUL PRODUSELOR. PLATĂ. LIVRARE

Prețul pachetelor de produse si servicii este afișat în lei pe site și include taxa pe valoare adăugată. În măsura în care există o eroare cu privire la prețul afișat pe site, vă vom aduce la cunoștință în cel mai scurt timp, urmând să vă returnăm suma de bani achitată suplimentar sau să vă solicităm o sumă de bani suplimentară. În măsura în care noul preț nu este mulțumitor pentru dvs., nu răspundeți la solicitarea noastră sau nu vă putem contacta, vă vom anula comanda și vă vom rambursa cât mai curând posibil suma de bani achitată.

Prețurile pachetelor de produse si servicii vor putea fi actualizate/modificate în orice moment, iar această actualizare/modificare va înlocui orice preț anterior. Comenzii dumneavoastră i se vor aplica prețurile de la momentul plasării efective a comenzii.

Plata produselor comandate se poate face astfel: plata cu cardul online.

Dacă optați pentru plata online cu cardul bancar, procesarea datelor de pe cardul dumneavoastră se face prin intermediul NETOPIA FINANCIAL SERVICES S.R.L., RO43131360; J40/12763/2020, iar noi nu vom stoca niciun fel de date referitoare la cardul dumneavoastră. Mai multe detalii aici: https://netopia-payments.com/cum-functioneaza-platile-online/

Dacă optați pentru plata prin card, instituția emitentă va proceda la validarea și autorizarea plății. În situația în care, tranzacția nu se procesează din motive independente nouă (e.g., fonduri inexistente pe card, card expirat), contractul dintre noi nu se încheie și nu vom avea nicio obligație să livrăm produsele, însă dvs. puteți selecta o altă metodă de plată sau puteți încerca din nou procesarea plății cu un card valid.

FORȚA MAJORĂ ȘI CAZUL FORTUIT

Nu vom fi trași la răspundere pentru niciun fel de întârzieri sau nereușite în îndeplinirea serviciilor noastre, dacă intervine un caz de forță majoră sau un caz fortuit. Forța majoră include, dar nu se limitează la schimbări în legi sau reglementări, embargouri, războaie, acte teroriste, revolte, incendii, cutremure, accidente nucleare, inundații, greve, epidemii, pandemii, condiții meteorologice și acte ale hackerilor sau furnizorilor de servicii de internet.

6. DREPTUL DE RETRAGERE

Potrivit OUG 34/2014, dacă sunteți consumator (persoana fizică) aveți dreptul de vă retrage din contract, fără vreun motiv anume, în termen de 14 zile din ziua în care dumneavoastră sau o terță parte mandatată de dumneavoastră, alta decât transportatorul, a intrat în posesia fizică a produselor.

7. POLITICA COOKIE

Cookie-urile reprezintă un element esențial în funcționarea site-urilor moderne, ajutând la generarea unei experiențe de navigare prietenoase si adaptata preferințelor si intereselor fiecărui utilizator. Refuzul utilizării cookie sau dezactivarea acestora poate afecta unele dintre funcționalitățile site-ului putând duce până la nefuncționarea acestuia.

Site-ul administrat de S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L. poate folosi cookie-uri, atât proprii, cât și provenind de la terți, pentru a furniza vizitatorilor o experiență cât mai bună de navigare și servicii adaptate nevoilor și interesului fiecărui Beneficiar.

Principalele roluri ale programelor tip Cookie sunt: a) Personalizarea anumitor setări precum: limba in care este vizualizat un site, moneda in care se exprima anumite preturi sau tarife, păstrarea opțiunilor pentru diverse produse (măsuri, alte detalii etc) in coșul de cumpărături (și memorarea acestor opțiuni), accesarea preferințelor vechi prin accesarea butonului “înainte” si “înapoi” b) Cookie-urile oferă deținătorilor de site-uri un feedback valoros asupra modului cum sunt utilizate site-urile lor de către utilizatori, astfel încât sa le poată face mai eficiente si mai accesibile pentru utilizatori. c) Permit aplicațiilor multimedia sau de alt tip de pe alte site-uri sa fie incluse într-un anumit site. d) Îmbunătățesc eficienta publicității online.

Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu “cookie” ) este un fișier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisă de către un server (site) unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) și nu poate accesa informațiile de pe calculatorul/dispozitivul mobil al utilizatorului.

Cookie-urile, in sine, nu solicita informații cu caracter personal si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet. Menționăm că această tehnologie nu conține programe software, viruși sau spyware.

Pe site-ul www.primassistance.ro  se utilizează două categorii de Cookie-uri: Cookie-uri de funcționalitate (de performanță, de geo-targeting, de sesiune) și cookie-uri de publicitate și management (cookie-uri emise de terți, cookie-uri de înregistrare pe site, cookie-uri de analiză)

Utilizatorii pot determina măsura în care www.primassistance.ro folosește cookie-uri în două modalități:

a. Prin manifestarea Consimțământului în utilizarea Cookie-urilor. Consimțământul pentru utilizarea cookie se solicită utilizatorului la prima accesare a site-ului. În cazul în care consimțământul nu este acordat, site-ul nu va implementa Cookie. În cazul în care consimțământul a fost acordat, acesta poate fi retras oricând de către utilizator prin utilizarea următoarelor instrucțiuni în funcție de browserul folosit:

– Cookie settings in Internet Explorer – https://support.microsoft.com/enus/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies

– Cookie settings in Firefox – https://support.mozilla.org/en-US/kb/enable-anddisable-cookies-website-preferences

– Cookie settings in Chrome – https://support.google.com/chrome/answer/95647

– Cookie settings in Safari –https://support.apple.com/kb/ph21411?locale=en_US

b. Utilizatorii au opțiunea de a seta browser-ul astfel încât sa respingă cookies. Majoritatea programelor browser sunt setate inițial pentru a accepta automat cookie-uri. Puteți modifica setările pentru a bloca cookie-urile sau pentru a fi notificat în momentul când sunt trimise cookie-uri către calculatorul sau dispozitivul dumneavoastră mobil (smartphone, tabletă). In acest caz însă, va exista un impact negativ asupra navigării pe site-ul nostru și asupra unora dintre funcționalitățile oferite de site.

Daca doriți sa aflați mai multe informații despre cookie-uri și la ce sunt utilizate, recomandam următoarele site-uri:

a. https://support.microsoft.com/en-us/help/260971/description-of-cookies (engleză)
b. http://www.allaboutcookies.org/ (engleză)
c. http://www.youronlinechoices.com/ro/ (română)

8. PROPRIETATEA INTELECTUALĂ

Întregul conținut al site-ului este proprietatea intelectuală a S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L.. Site-ul poate fi folosit de către terți doar pentru informare și/sau plasare de comenzi.

Utilizatorii site-ului nu au dreptul de a descărca, modifica parțial sau integral site-ul,  reproduce parțial și/sau integral site-ul, copia, distribui, vinde sau exploata site-ul în orice altă manieră contrară intereselor Societății S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L.,  indiferent dacă există sau nu un scop comercial.

Orice conținut (incluzând, dar fără a se limita la baze de date, elemente de grafică, mărci, conținut juridic) sunt proprietatea intelectuală a S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L.. Întregul site este protejat de Legea nr. 8/1996 privind drepturile de autor și drepturile conexe, iar pentru orice încălcare a proprietății intelectuale, ne rezervăm dreptul de a sesiza instanțele de judecată competente pentru recuperarea integrală a prejudiciului, precum și de a depune o plângere penală la organele judiciare pentru tragerea la răspundere penală a făptuitorului.

9. POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

A. Scopurile prelucrării și categoriile de date cu caracter personal prelucrate

S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L. prelucrează date cu caracter personal ale persoanelor care achiziționează pachetele de produse și servicii  strict pentru pentru prezentarea acestor servicii, facilitarea încheierii și executării contractelor, prestarea efectivă a serviciilor oferite, facturarea și comunicarea facturilor, transmiterea unor oferte promoționale, asigurarea funcționalității site-ului și în alte scopuri strâns legate de activitatea noastră și de serviciile puse la dispoziția clienților noștrii.

De asemenea, S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L. poate prelucra date cu caracter personal în scopul îndeplinirii unor obligații legale și în scopul promovării, apărării și realizării intereselor sale legitime.

Principalele categorii de date cu caracter personal prelucrate sunt: nume și prenume, adresa, număr de telefon, adresă de e-mail. Pentru emiterea și plata facturilor se poate solicita codul numeric personal, contul bancar și datele de identificare a cardului bancar.

La momentul contactării S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L. pentru a realiza o intervenție în favoarea unui client, S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L. poate solicita date privind locația, starea generală de sănătate a persoanelor implicate în incident, numărul de persoane însoțitoare ale clientului, numărul poliței de asigurare, seria șasiului vehiculului și numărul de înmatriculare (pentru identificarea Contractului), informații de identificare a cardului bancar și/sau a cardului de combustibil a căror blocare este solicitată de Beneficiar.

B. Sursa informațiilor prelucrate

În principal, S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L. prelucrează datele cu caracter personal furnizate direct de către cumpărătorii pachetelor de produse si servicii(clienților). Informațiile respective sunt furnizate la momentul încheierii Contractului cu S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L., la momentul contactării acestora prin serviciul Call center sau la momentul realizării unei plăți on-line.

La momentul la care un client inițiază contactul cu S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L. prin serviciul Call center,  aceștia solicită codul de identificare unic, iar ulterior, solicită clientului restul informațiilor necesare pentru localizarea urgenței și identificarea serviciilor necesare.

Temeiul principal în baza căruia S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L. prelucrează date cu caracter personal este consimțământul explicit sau implicit al clientului. Consimțământul există la momentul emiterii unei comenzi, la momentul semnării oricărui Contract ce privește serviciile S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L.. În baza Comenzii și/sau a Contractului, S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L. prelucrează toate categoriile de date strict necesare pentru semnarea și executarea respectivului Contract.

S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L. solicită clienților, în mod distinct, consimțământul pentru prelucrarea datelor în vederea realizării unor comunicări promoționale (newsletter) prin e-mail. În lipsa consimțământului, S.C. PRIM ASISSTANCE S.R.L. nu realizează astfel de comunicări.

Consimțământul este necesar și pentru utilizarea de către S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L. a unor programe tip Cookie pe site-ul www.primassistance.ro. La momentul primei accesări a site-ului S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L., solicită clientului consimțământul pentru utilizarea programelor Cookie și este informată despre faptul că își poate retrage oricând acest consimțământ, situație în care folosirea Cookie va înceta pentru viitor.

În unele situații, prelucrarea datelor clienților se face pentru a proteja interesele vitale ale clientului, sau ale persoanelor care îl însoțesc, în situațiile în care aceștia nu își pot manifesta consimțământul. Astfel de situații sunt situațiile ce impun intervenția S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L. la incidente cu victime.

De asemenea, este posibilă prelucrarea datelor cu caracter personal atunci când aceasta este necesară pentru îndeplinirea de către S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L. a unor obligații legale sau pentru realizarea intereselor sale legitime, atunci când interesele Persoanei Vizate nu prevalează. Astfel de situații se întâlnesc la momentul realizării de către autoritățile statului a unor controale asupra S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L. sau în situația în care S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L. este parte a unui litigiu ce implică Persona Vizată.

Nu în ultimul rând, atunci când răspunde unei situații de urgență ce vizează incidente cu victime, S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L. prelucrează date cu caracter personal vizând starea generală de sănătate a persoanelor implicate în incident. În această situație, S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L. solicită strict datele minime necesare pentru a putea determina gravitate urgenței și pentru a putea comunica informațiile relevante serviciilor de urgență. Și în acest caz, temeiul principal al prelucrării este consimțământul explicit al persoanei vizate, însă în unele situații excepționale, când nu există consimțământ, prelucrarea se poate face pentru protejarea intereselor vitale ale persoanei vizate sau ale persoanelor care o însoțesc.

C. Cine are acces la date

În primul rând, acces la datele cu caracter personal prelucrate de S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L.  au salariații. Pe lângă salariați, au acces la datele cu caracter personal Persoanele Împuternicite de S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L., persoanele care au colectat datele în colaborare cu S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L. și în unele situații instituțiile și autoritățile publice, în exercitarea prerogativelor acestora conferite de lege.

Persoanele împuternicite de S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L. sunt societățile prin intermediul cărora aceștia prestează efectiv serviciile către beneficiari (firme de tractări auto, serice-uri, firme de transport persoane, hoteluri, etc) precum și intermediarii care vând pachetele de servicii S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L.

În toate cazurile S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L. a luat măsuri prin care Persoanele Împuternicite s-au obligat la rândul lor să garanteze securitatea și confidențialitatea datelor, precum și să răspundă de orice breșă de securitate a acestora.

De asemenea, S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L. s-a asigurat că Persoanele Împuternicite au obligația să dea curs cererilor primite de la persoanele vizate privind rectificarea, restricționarea, blocarea sau ștergerea respectivelor date cu caracter personal.

Chiar și în situațiile în care respectivele Persoane Împuternicite operează în afara Uniunii Europene, S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L. a luat măsuri contractual obligatorii prin intermediul cărora are garanția că prelucrarea datelor personale se face la nivelul standardelor europene instituite de Regulament și că securitatea, confidențialitatea și respectarea drepturilor Persoanelor Vizate sunt asigurate.

D. Durata de stocare

S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L. va stoca datele cu caracter personal procesate, în condiții de siguranță, pentru perioada minimă impusă de lege sau de realizarea interesului său legitim, în funcție de categoriile de date prelucrate.

Ca regulă de principiu, datele Persoanelor Vizate for fi stocate pentru o perioadă de 3 ani de la momentul încetării raporturilor juridice în baza cărora S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L. a realizat prelucrarea. În lipsa unui alt temei legal de prelucrare, după expirarea acestei perioade, datele vor fi șterse.

E. Măsuri de securitate adoptate de S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L.

S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L. garantează o prelucrare transparentă, sigură și confidențială a datelor cu caracter personal prin intermediul unor măsuri organizatorice aplicate în cadrul societății și în relația cu Persoanele Împuternicite și prin intermediul unor măsuri tehnice aplicate infrastructurii ce stă la baza prelucrării.

Din punct de vedere organizatoric, S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L. a realizat programe de instruire a personalului cu privire la rigorile prelucrărilor de date cu caracter personal, a adoptat politici și proceduri interne în materie. În relația cu Persoanele Împuternicite a încheiat clauze contractuale obligatorii prin care acestea din urmă garantează prelucrarea conformă a datelor transmise și a verificat existența unor măsuri minimale adoptate de acestea în acest sens.

Din punct de vedere tehnic, S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L. utilizează baze de date securizate, utilizează criptarea datelor și accesul limitat la date, pe bază de user și parolă și implementează tehnologii actualizate de securizare a infrastructurii sale fizice și informatice.

F. Drepturile persoanei vizate de prelucrare.

S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L. promovează transparența și controlul în tot ceea ce înseamnă prelucrarea datelor cu caracter personal ale clienților pachetelor de produse si servicii achiziționate de la ei. În acest context este important de reținut că toate Persoanele Vizate beneficiază de o serie de drepturi în relația cu Operatorul, după cum urmează: a) dreptul de a avea acces la date – Operatorul va comunica Persoanelor Vizate, la cerere, și în principiu gratuit, informații privind categoriile de date cu caracter personal prelucrate, scopul prelucrării, destinatarii cărora le-au fost divulgate sau urmează să fie divulgate, temeiul legitim al prelucrării și al divulgării, perioada preconizată de stocare sau criteriile de determinare a acestei perioade, și eventual, existența unui proces decizional automatizat și/sau crearea de profiluri. b) dreptul de a solicita rectificarea datelor – în situația în care există erori cu privire la datele prelucrate, Persoana Vizată are posibilitatea să ceară Operatorului rectificarea și/sau completarea acestora. Operatorul va comunica cererea de rectificare tuturor terților ce procesează în numele său respectivele date cu caracter personal și va verifica modul de soluționare a cererii de către terți, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate. c) dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor – Operatorul va restricționa prelucrarea datelor (cu excepția stocării) în următoarele situații: I. atunci când s-a constatat inexactitatea datelor prelucrate, pentru perioada necesară verificării inexactităților și eventual rectificării acestora; II. când prelucrarea este ilegală iar Persoana Vătămată se opune ștergerii acestor date solicitând în schimb restricționarea prelucrării; III. când pentru Operator prelucrarea datelor nu mai este necesară însă Persoana Vizată le solicită pentru constarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță, sau IV. în perioada în care se verifică dacă într-un anumit caz de prelucrare interesul legitim al Persoanei Vizate prevalează asupra interesului Operatorului. d) dreptul de a solicita ștergerea datelor – Operatorul va șterge datele, la cerere, în situația în care datele nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate și nu mai subzistă niciun temei legal pentru prelucrare, precum și în situația în care datele cu caracter personal au fost prelucrate în mod ilegal. e) dreptul de a solicita transferul datelor către un alt operator – La cererea Persoanei Vizate, Operatorul va transmite datele solicitate către un terț indicat de aceasta. f) dreptul de a se opune prelucrării în scop de marketing direct, inclusiv creării de profiluri – în lipsa consimțământului Persoanei Vizate, emis conform legii, Operatorul nu va prelucra datele acesteia în scopuri de marketing.. g) dreptul de a se opune unui proces decizional automatizat. h) dreptul de a-și retrage consimțământul atunci când prelucrarea se face în temeiul acestuia, cu mențiunea că prelucrările realizate anterior retragerii consimțământului sunt valide.

Vă puteți exercita aceste drepturi prin comunicarea unei Cereri către S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L. la următoarele coordonate de contact ale S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L.:  e-mail: dispo[at]primassistance.ro. Tel SOS: +40 799 200 100.

Pe lângă exercitarea drepturilor indicate mai sus, aveți posibilitatea sesizării oricăror nereguli privind prelucrarea de către S.C. PRIM ASSISTANCE S.R.L. a datelor dvs. la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, la adresa de contact www.dataprotection.ro.

10. CLAUZE FINALE

Acești Termeni constituie acordul integral dintre dumneavoastră şi noi în ceea ce privește obiectul oricărui Contract și înlocuiește orice alt acord, orice altă înțelegere anterioară verbală sau scrisă dintre dumneavoastră și noi.

Acest Contract are caracter obligatoriu. Nu puteți transfera, cesiona, greva sau înstrăina în niciun alt mod acest Contract sau oricare dintre drepturile sau obligațiile dumneavoastră care decurg din acesta, fără acordul nostru prealabil și scris. Noi putem transfera, cesiona, greva, subcontracta sau înstrăina în orice alt mod un Contract sau oricare dintre drepturile sau obligațiile noastre care decurg din Contract.  

Prezentului Contract, precum și oricărei utilizări a site-ului li se vor aplica legea română. Orice litigiu între noi va fi supus spre soluționare instanțelor române.