primAssistanceLogoMotto

Vă recomandăm să citiţi toate informaţiile din această pagină!

Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul intra in posesia produsului comandat.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere, în termen de 14 zile, trebuie să informaţi direct PRIM ASSISTANCE S.R.L. SRL, printr-un e-mail transmis la dispo@primassistance.ro, cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din contractul de vânzare-cumpărare încheiat. E-mailul de informare privind retragerea va conține și contul IBAN la care se dorește a fi virată suma rambursată.

Toate informațiile privind returul vor fi primite prin e-mail în termen de 1-2 zile lucrătoare.

În caz de retragere, vom rambursa orice sumă primită de la dumneavoastră.

Suma aferentă va fi virată în contul IBAN menționat în e-mailul de informare privind retragerea din contract, fără întârzieri nejustificate şi nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de retragere.

Returnarea banilor se face exclusiv prin cont bancar odata cu primirea informațiilor necesare pentru a face plata (IBAN corect și titularul contului). Va rugăm sa ne sunaţi la nr. 0799.200.100   pentru a grăbi procesul de returnare a banilor!